lørdag den 22. september 2018

Så kom vi i gang - lørdag del 1


Vi faldt hurtigt i søvn i går. Det var faktisk en kamp at få skrevet blogindlægget. Men vi sov godt. Vi sov så godt, at ingen af os har nogen idé om, hvordan Karinas inhalator i nattens løb er endt på mit natbord. Ingen af os tror på spøgelser, men vi undrer os.


Kl. 7.45 mødtes vi ved atletikbanen til morgenløb/-tur. Nogle var klar, andre knap så vågne. Men vi kom afsted. Rundt om lagunen. 3 km. Vi målte, for efter gårsdagens gåtur rundt, var vi enige om, at den MÅ være længere. Det var den også. 50 m.! (3,05 km)


Så gik turen til morgenbuffetten. Lækkert. Jeg kan vist ikke skjule for nogen, at jeg har lavet andet end at vælte ud af sengen. Jeg er nok bare i dårlig form! Neeeeej, jeg er altid koksrød i efter træning.


Kl. 10 var vi klar til psykoCharlottes første træning. Vi ved ikke helt, hvad vi skal vente os.


Vi VAR klar. Det var hårdt. Bagefter var vi så klar til nogle timer på en solseng ved poolen. Av min krop, det var hårdt. 


Ingen kommentarer: