mandag den 23. juli 2012

Første feriedag

Dejlig første feriedag. Men der har godt nok være fart over feltet. Men alt det til trods, så har jeg da nået at bage kage til udflugter med mor og får i morgen. Jeg har også haft et rigtig hyggeligt besøg af Mai og lille Julius i haven. Og bagefter fik jeg gået hele køkkenhaven og georginegangen igennem med et hakkejern. Så inden jeg rejser mangler jeg bare et skuffejern på havegangene og en græsslåning. Og her til aften har jeg lavet solbærmarmelade. Og så har jeg også fået motioneret. Jeg håber ikke, at det er aktivitetsniveauet for resten af ferien. Men jeg glæder mig til i morgen. Udflugt med mor og far og Quinto venter. Planen er, at vi kører til Ribe med et par stop undervejs. Og så sydpå langs kysten, og en tur til Rømø. Det skal nok bringe gode oplevelser.


Ingen kommentarer: