mandag den 30. juli 2012

Sen frokost


Jeg oplevede jo i går, hvordan jeg var alt for tidlligt på den til aftensmad. Så nu har jeg forskudt måltiderne. Måske lige lidt i overkanten. Men jeg gik ned på havnen igen, og fandt et nyt sted. Det er ikke det pæneste sted, men jeg kunne simpelthen ikke stå for menukortet. Det måtte belønnes. Det ser meget hjemmelavet ud. Læg mærke til, at man også kan se, hvordan kødet hakkes (nederst til venstre). Og så er her blå møbler - farven der minder mig om Mamma Mia-filmen. Her blæser stadig en strid, men varm, vind. Om lidt får jeg kålpakker serveret. Ifølge det minutiøse menukort en klassisk græsk ret. Jeg var ellers tæt på at vælge dolmades, pakker af vinblade - bare så jeg kunne smage, om jeg skal eksperimentere med bladene hjemme i haven. Men det må blive en anden gang, hvis menuen i dag smager godt.

Ingen kommentarer: