mandag den 30. juli 2012

Let aftenanretning på altanen


Så er mørket ved at falde på, og det er nok ikke helt realistisk at tro, at jeg kan sidde her og læse det meste af aftenen. Jeg skal i hvert fald have arrangeret noget lys. Måske min smartphone, som jeg har pillet sim-kortet ud af, for at bruge det i min gamle elskede ericsson, som ikke kan halvt så meget, men som er genial til blogindlæg, da den har en funktionalitet, der kan mms'e indlæggene, i stedet for at bruge nettet. Men min 'rigtige' telefon, kan måske forsyne mig med lys - den har lommelygte. Men først min tomatsalat af en enkelt kæmpetomat og salat, lokal salt og olivenolie. Jeg går også en spegepølsesandwich. Kunne desværre ikke finde du mere romantisk navn til den. Rosévinen er dog ikke så lækker, som jeg havde håbet. Men jeg har heller intet forstand på vin. Men den er fra Samos. Og så er der peanuts, vandmelon og blommer til dessert. Senere lusker jeg nok ned i receptionen og tjekker nettet for dagens OL-nyt. Tror også lige jeg skal tjekke min telefonkonto, og sikre mig, at jeg nu også har ret i, at denne måde at blogge på er til at aftale. Men først lidt at spise.

Ingen kommentarer: