søndag den 29. juli 2012

Pythagorion havn by night


Det er en lille smule overvældende, når man ikke lige er vandt til turistlivet. Kl. er lidt efter 23, og jeg har for 3. gang forvildet mig ned til havnen, fordi Startours guide har sagt, at der vil blive vist herrehåndboldlandskamp, der hvor de har deres hovedkvarter. Der er så mange mennesker og alle butikkerne har åbent. Og restauranterne er fyldte. Men det er selvfølgelig også nu, hvor temperaturen for alvor tillader udeliv, som ikke inkluderer pool eller strand. Så forstår jeg bedre, at jeg var den første gæst, da jeg fandt et sted at spise. Der er musik alle steder og langt de fleste barer, restauranter og tavernaer har en storskærm udenfor med OL. Jeg vil dog sige, at hvis ikke jeg finder landskampen, så skal jeg tilbage til hotellet, og direkte i seng. Jeg er overvældende træt.

Ingen kommentarer: