onsdag den 4. juli 2012

Op ad bakke...

For tiden er det lidt op ad bakke med forskellige ting. Men så er det godt, at Quinto kan trække lidt. Jeg passer ham i aften, for mor og far er til koncert med Elton John.

Jeg har nogle uger endnu på arbejdet, inden jeg får ferie. Men det belønnes forhåbentligt, når jeg tager en solotur til Samos.

Om lidt benytter jeg muligheden for masser plads i køkkenet. Jeg kom til at tage imod en udfordring fra nogle kolleger. Jeg har lovet at lave baconis. Det lyder temmelig væmmeligt. Men vi elsker is, og vi elsker bacon. Så hvorfor ikke? De har lovet at spise det, hvis jeg holder mig til opskriften. Så jeg har været byen rundt efter kondenseret mælk. Hmm... jeg har glædet mig til at lave baconkrokant, men nu ved jeg ikke rigtigt. Det lyder altså ikke specielt delikat.


Ingen kommentarer: