torsdag den 24. juli 2008

Bondi Beach


Så tog vi nogle stykker til Bondi Beach. Vejret var for dårligt til de kolde bjerge. Regn. Men da vi kom til stranden var det forholdsvis varmt og jeg blev fristet til at mærke vandet her i Australien. Tænkte jeg lige ville have taget et billede til bloggen. Men jeg skulle selvfølgelig stå i vandet. Og da Knud og Son pludselig kom løbende mod mig efterfulgt af en stor bølge, satte jeg selfølgelig i løb mod sikkerhed. Uopmærksom på kameraet i min lomme. Flot Kristine. Pludselig råber Son 'dit kamera' og det ligger så på havets bund. Jeg når at fange det inden det skyller til havs, og nu vil tiden vise, om det kommer til at virke igen. Og om billederne på hukommelseskortet er gået tabt. Øv. Men nu venter jeg med at blive alt for ked af det, til det er afgjort! Argh. Men stranden er lækker! Skal mit kamera lade livet, er det trods alt en god historie, at det skete her!!!

Ingen kommentarer: