mandag den 21. juli 2008

Father Stan


17.7. På Barangaroo ringede jeg endelig hjem. Havde ikke fået sms'en til at virke. Snakkede med far, men det blev mest om bloggen her, for han sagde, at mine opdateringer ikke var kommet på. Det var meget skuffende, men jeg må finde en løsning. Vil virkelig gerne have det til at fungere. Så jeg skriver videre. På Barangaroo kom Paven og talte til os. Desværre var 'vores' højtaler i stykker, så vi hørte ingenting. Og han kørte forbi os bagefter uden jeg fik det store udsyn selvom jeg var ganske tæt på. Men har chancen igen senere på ugen. Vi fandt mad og begav os mod operahuset, hvor vi skulle se en kendt og afholdt franciskanerpræst spille. Det er funk og hip hop. Ikke lige min musik, men nu har jeg efterhånden hørt så meget om ham, at det var tid til at se ham selv. Han spiller nu og vi sidder på trappen foran operahuset sammen med en masse andre mennesker med udsigt til både scene, storskærm og havnen. Det er faktisk en fantastisk hyggelig oplevelse.

Ingen kommentarer: