tirsdag den 29. juli 2008

De sidste rejseforhindringer

Så kan jeg her dagen efter gøre rejsebeskrivelsen færdig. Da vi landede i Kastrup, ville vi alle bare hjem. Men da vi havde fået taskerne fra båndet, tog vi os alligevel tid til en ordentlig afsked. Vi startede med Fader Vor og Hil dig Maria. Jeg skal love for, at der blev kigget i bagagehallen, da så 100 mennesker brød ud i lovprisningssang. Bagefter var det tid til de mange obligatoriske farvelknus.

Endelig på peronnen. Men DSB skulle lige gøre Thai Air kunstykket efter, og vi måtte vente lidt over en halv time på toget mod Jylland pga. tekniske vanskeligheder. Det var næsten uudholdeligt at være så tæt på "hjemme", og så alligevel ikke.

Hjemme hentede mor og far mig på banegården. De var alligevel kommet lidt tidligere hjem fra Italien, så vi fik lige mulighed for at dele lidt ferieminder. Selvom jeg nu nok var den der tog ordet. Men vi skal se billeder en dag, så får de nok også fortalt en masse om deres tur.

Nu sidder jeg bare i sofaen og forsøger at få vendt døgnrytme og hvilt ud efter den lange og spændende tur.

Jeg fortsætter nok med at skrive her på rejsebloggen. Der er nok masser af ting som kommer frem, når jeg lige får det hele lidt på afstand, og sorteret i de mange dejlige billeder. Men nu vil jeg tage en kort middagslur, tror jeg. Eller læse lidt i den sidste Harry Potter, som jeg anskaffede mig umiddelbart inden afrejse.

I morgen starter speciale-slutspurten.

Ingen kommentarer: