mandag den 21. juli 2008

Overnatning ude


Efter at have fundet en plads til liggeunderlag og sovepose, dansk fællesmøde og en lille pause, gik jeg en tur med Eszter. Jenny, min værtsmor fra Bathurst, havde prøvet at finde Gabriella og jeg, men havde ikke kunne forlade deres zone. Eszter og jeg fandt ud af, at man godt kunne komme rundt. Det tog bare lang tid at finde de åbne stier. Efter en lille times søgen, fandt vi Jennys område. Men hun tog ikke telefonen. Var bitter, al den tid vi havde brugt. Vi gik lidt rundt på må og få. Jeg spurgte alle med et australsk flag. Håbløst. Men så fik vi pludselig øje på de iøjenfaldende orange huer, vi også havde fået i Bathurst. Og på den måde fandt jeg Jenny. Hun havde kager med, som Kellie havde bagt til Gabriella og jeg. Hvor var det sødt. Og hvor var jeg glad for, at jeg brugte tid på at finde hende. Dagen sluttede med en 2 timer lang aftenbøn med Paven. Herefter sad jeg og hyggede med Son, Knud, Elisabeth, Rasmus og Elveberg. Og så startede den kolde nat under Australiens stjerner.

Ingen kommentarer: