mandag den 21. juli 2008

Indisk familiemiddag


Det tog en rum tid at komme hjem. For som Knud havde min pung og var med du tog før mig og skulle samtidig længere. Knud og Son var flinke og ventede på deres station, men vi kom på du tog der ikke standsede så den station. Så vi måtte tilbage med du tog, der heller ikke standsede der for at køre retur med et der gjorde. Og så fik jeg herefter lov at slæbe Gregers taske med tilbage til værtsfamilien, fordi vi havde forladt stedet inden han kom tilbage fra messen. På Paramatta station ventede på Lea, Eszter og Claus på mig på en café. Inden vi tog bussen hjem, fik jeg fyldt penge på telefonen. Hjemme var Bridget i gang med at kokkerere den store middag. Hendes og Bens 2 børn, ægtefæller og børnebørn ville komme på besøg for at spise med os. Jeg tog et bad og fik en kop kaffe med Gregers bagefter. Maden var lækker, familien havde også retter med, så det var overdådigt. Det var en virkelig hyggelig og fornem aften, men vi var så trætte. Endelig smuttede jeg i seng, med en invitation til en endnu større familiemiddag på onsdag. Jeg føler mig lidt forpligtet men har mest lyst til bare at være mig selv lidt. Men der er jo også noget tid til onsdag aften.

Ingen kommentarer: