søndag den 27. juli 2008

Sydney Lufthavn

Lige en hurtig hilsen umiddelbart inden jeg skal ned til gaten. Flyet letter om mindre end en time, og jeg havde lige tid til at tjekke de seneste mails. Der er soerme mange, naar man ikke tjekker hver eneste dag.
Naa, men nu er det altsaa atter tid til de hoeflige Thai-stewardesser og selvvalgte film (jeg krydser i hvert fald fingre for det fly med skaerme ved hvert eneste saede). Naeste stop er Bangkok, men denne gang skal vi bare vente et par timer i lufthavnen. Derfra er det med et nyt ThaiAir-fly mod Koebenhavn. Og saa skulle vi gerne vaere i Danmark om et doegns tid. Mandag morgen ved 7-tiden lokal tid.
Det var vist det for nu. Maa hellere droene ned til gaten. Skulle have vaeret der for 10 minutter siden, men regner med, at der er en lang koe. Bonus: tror jeg har faaet vinduesplads i mindst 1 af flyene, og maaske begge, hvis jeg er heldig. Vi ses i Danmark.

Ingen kommentarer: