søndag den 6. juli 2008

Dagen før dagen...

Det er næsten ikke til at holde ud. Er stadig midt i pakkerod og mangler også at gøre rent. Men resten er søndagen er jo stadig til rådighed, så mon ikke jeg når det hele?

Jeg var i kirke i formiddag. P.Kruk nævnte os pilgrimme fra Odense. Hvor er jeg glad for, at jeg tog mig tid til at køre derind. Rigtig mange fra menigheden ønskede mig god rejse efter messen, og det gør glæden ved at skulle afsted endnu større. Det er så dejligt, at mange tænker på mig og de andre pilgrimme, og ønsker os det bedste. Jeg vil i hvert fald huske menigheden i mine bønner.

Nu sidder jeg her i sofaen, og skriver måske det sidste indlæg hjemmefra. Jeg har desværre opdaget, at det ikke er så ligetil at opdatere bloggen fra min mobil, fordi det er så dyrt fra Australen. Men jeg har et par idéer, som jeg skal have undersøgt, når jeg når om på den anden side af jorden. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at opdatere denne rejseblog oftest muligt.

Jeg vil tilbage til det tørre vasketøj, liggeunderlag, rejsetasker osv. Sommerfuglene i maven er ved at indfinde sig for alvor.

Ingen kommentarer: