onsdag den 9. juli 2008

Overraskende snevejr

Jeg fik ikke sovet mere end 1 times tid i flyet. Da vi ankom til Sydney var det morgen, og det var paent koldt. Vi skulle med bus til Bathurst, hvor jeg nu bor sammen med en pige, Gabriella, hos en flink lokal familie (hvem mon har laant mig computer og internet – derfor de manglende ae, oe og aa`er). Men inden vi blev introduceret skulle vi naa frem. Vi koerte gennem Blue Mountains. Virkelig smuk natur. Hvor vi maaske mistaenkte chauffoeren for at drive gaek med os, viste det sig Ganske rigtigt, at vi koerte ind I en snebyge lidt mere end halvvejs. Endelig naaede vi frem, og vi blev sat af paa et college, der laa hoejt. Vi kunne derfor kigge ud over landskabet, med Blue Mountains i baggrunden.

Resten af dagen gik med registrering, frokost (bestaende af hotdogs med medisterlignende poelser, en faellesmesse med andre fra f.eks. Sverige, Irlang, Indien, Pakistan og Brasilien.

Men dagen blev ogsaa praeget af masser af ventetid, der naesten var ulidelig pga. Kun 2,5 timers soevn paa 2 doegn og kulde. Vi kan se vores egen aande. Jeg har helt sikkert for lidt toej med. Kelly og Ross, som vi bor hos, har laant os overtaej og troejer. For I morgen skal vi paa udflugt til Jenolan Caves, som jeg har naevnt I et tidligere indlaeg. Det skulle vaere virkelig koldt i hulerne. Saa den tur vi har arrangeret i turistugen bliver muligvis overfloedig. Uanset, saa glaeder jeg mig til udflugten. Nu vil jeg dog til at hoppe i seng. Er virkelig traet nu.

1 kommentar:

Bo Foght sagde ...

Det var godt at du er kommet til en computer nu hvor dit mobil-blog projekt desværre mislykkedes :( Det er virkelig fedt at følge med i hvad der sker for dig på din rejse. Glæder mig allerede til næste indlæg :)